God morgon/God middag!

Vart väckt vid kl 10.30 av att telefonen ringde, udden svara och sa att jag sov men sen kom han minsann och sa att personen i telefonen tyckte att han skulle gå in och viska "hamster" i mitt öra sen gjorde han det.. *haha* Och då vart jag ju så nyfiken om vem det kunde vara.. Trevligt nog var det Marie i andra änden av luren.. ;P Sen satt vi och snacka i ca 2 timmar lr nått sånt. Sen när vi precis lagt på så ringer mormor och ville tacka för den lilla hemliga lappen jag skrev till henne.. :) Jag skrev nämligen på hennes inköpslista nått i stil med att vi älskar henne och att hon är bäst lr nått sånt.. ;D Sen 5min efter att vi lagt på så ringer min mamma och fjantar till sin röst för att härma mig med "Ahh vad händer då?!" *haha* Nu äntligen är jag telefonfri och funderar på om det kanske är dax att äta lite frukost.. :P
Lite hungrig e jag nog.. Sen ska jag nog sätta på en kanna kaffe så att jag kan piggna till lite.. ;P *thihi*

Jag la även in en intresseansökan hos mamma att vi skulle åka till Fäboden (jobbet) och inhandla lite saker inför hamsterutställningen på söndag. Ansökan är under behandling och jag lär väl få reda på svaret efter mammas möte som börjar klockan 14. Men jag håller tummarna att ansökan går igenom.. *haha*

Nu ska jag göra iordning makrilejle mackor och en kopp thé tror jag nog.. :)

Kommentarer
Postat av: Toge

Haha, när jag tänker på Austin Powers så ser jag framför mig hur han ligger sådär framför Liz Hurley med öppen skjorta och flashar sitt brösthår!!
URK!!! hahaha!!

Postat av: Johanna

makrill är gott. mums.

2008-03-05 @ 17:06:36
URL: http://scorpiongirl80.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback