Snart ska här sovas!

Jag har tänkt att jag ska gå upp i bra tid imorgon så då måste det ju sovas.. Eller vad säger ni? :P

Fast först måste jag göra lite saker.. Ska bla installera den nya telefonen, dvs koppla i den, och sedan måste jag bära in 120cm buren för att den ska rengöras imorgon. Sen måste ju hundarna ut innan jag kan gå å lägga mig.. Men jag hoppas vi klarar av detta innan kl 2.. Vad tror ni?! Låter kanske lite väl optimistiskt när en promis är med räknad oxå.. Men innan 2.30 hoppas jag att jag är klar iaf.. ;)

Sen tror jag faktiskt att jag paxar soffan i natt.. Udden lär ju ha svettat sönder sängen redan så bläää säger jag bara.. *haha* :P Han är så himla varm av sig så det går absolut inte att ligga brevid honom i sån här värme.. Det går bara inte.. Vi får kramas om dagarna istället.. :P

Nu ut och hämta in buren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback