Gosbollar! :)

Molly är en helt underbart go och sötnosig hund. Och hon har helt tagit sin an mig som sin mamma. ;) I början när hon kom hit så märkte man att hon var väldigt osäker i sig själv och väldigt "stimmig".. Dvs hon vet inte riktigt vad hon ska göra, vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Hon anknöt sig inte nån utan man kunde lämna henne vartsom och hon bara var där. Nu har hon kommit fram lite och hon är verkligen mammas flicka! ;D

Hon är lite halv rädd för Udden men det är mest för att han bara säger åt henne när hon gör fel och är inte alltid där och myser och kelar med henne. Men jag tror att han är lite kär i henne innerst inne. ;) Hon är ju trots allt en väldigt älskbar hund. ;) Alla blir lätt kära i henne!

Men hur som det var ju inte det jag skulle skriva om utan detta:

Jag satt i soffan och kolla på House of wax och som vanligt ligger Molly halvt på mig och sover. Det blir reklam och jag och Udden börjar "bråka" och kela lite med Molly. Molly är en hund som accepterar allt man gör med henne, speciellt när hon är trött. :) Sen efter ett tag säger Udden; Ge mig henne! Så jag släpar över henne till honom. Som sagt man får göra vaaad man vill och hon säger typ aldrig ifrån så när jag bär över henne så rör hon inte ens en fena vilket gör det lite svårt att böra över henne.. Och sen väl i Udden knä så bara fortsätter hon att ligga och mysa!

Och där satt dom. Mina två gosbollar! :) Det är tyvärr inte en scen man ser ofta, men det gör det ju så mkt mer speciellt när man väl får se dom ihop! :D Så jag blev lite glad i magen! ;D Tog lite kort som jag gärna hade visat om jag bara visste vart kamera sladden var.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback