Myskvällen börjas..

Med pizza.. En stor familjepizza som vi får dela med Kim, våran externa familj.. *haha* :)

Familje vesuvio med extra bacon och extra tomat.. Och jag ska nog ha lite tzatziki på.. Har blivit helt hooked!! Det passar ju nästan till allt som jag sa igår till Uddis.. Allt förutom frukos flingor.. *haha* Igår åt vi tonfiskröra med spagetti och tzatziki.. Och det var faktiskt godare än vad jag trodde att det skulle bli.. ;) Var igentligen inte menat att ha tzatziki på men jag var tvungen att testa när jag ändå hade hemma.. *thihi* ;)

Nu ska jag torka bordet och duka fram.. :) Barnet är hungrig och grinigt så han får mat först.. Han har väntat längst, säger vi.. ;P

Sen hoppas vi filmen kommer snart! Vill ju inte börja kolla allt för sent när man ska se två filmer.. :)
Får se om Udden, Kim och Martin kanske skulle ut ikväll oxå.. Udden har ju inte så mkt pengar kvar att leva på tills den 25: de men det har väl inte hindrat nån att gå ut och dricka för det har jag märkt.. *haha*

Men när man har barn får man dricka med måtta för att han måste faktiskt kunna ta hand om barnet imorgon! Så det så.. ;) Då kan man inte supa sig stenfull utan då får man dricka med stil istället.. *haha* :P

Själv har man inte druckit sedan 2 jan -06 och så länge jag ammar minsta lilla kommer jag inte att dricka en droppe! Förhoppningsvis är det slut på ammandet snart.. *haha* ;P

Kommentarer
Postat av: Linda

Pizza är lika gott som att slicka upp efter någon som har pissat :P

Postat av: Annika

tzatsiki är grymt gott!

nee semla e inget jag längtar efter så där men jag äter nog 1-2 om året =)

ha en mysig filmkväll! vad ska ni se för film?

2008-01-12 @ 19:35:22
URL: http://ysolla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback