Shoppa gärnet!

Ja nu har jag shoppat GÄRNET! *haha* Fick en kommentar att det heter Shoppa JÄRNET och inte GÄRNET! Sen la hon till att jag skulle gå i skolan och lära mig att stava.. Men ni vet hur det är; det är svårt att lära gamla hundar att sitta.. *haha* Det var ett bra tag sedan jag gick i skolan och jag måste erkänna att jag känner mer och mer  att en liten uppdatering av stavningsminnet skulle behövas. Det är många saker som inte sitter som det gjorde förut. Men sen är det ju många saker jag stavar fel med flit! Och vissa saker är vanesak, jag vet att det är fel men endå så blir det att jag stavar så av bara farten.. :P

Sen om hela shoppa gärnet grejjen så tycker jag det helt enkelt ser bättre ut med gärnet istället för järnet! Jag vill ju faktiskt inte shoppa järnet; dvs JÄRNet utan jag vill ju shoppa gärna! Och därför stavar jag med g istället för j. Det ser snyggare ut och jag förknippar hellre shoppningen med gärna än järn.. :P Därför den stavningen.. ;P

Nöjd med det svaret? Vad ska du nu klaga på? :P Jag verkar nämligen ha fått ett litet fan.. *thihi* Vars största hobby förtillfället är att leta efter felstavningar och saker att störa sig på.. Rätt så roligt då jag inte anser att jag skriver så värst roliga saker i min lilla blogg, visst har jag mina dagar men för det mesta är det faktiskt mest tråk eller youtube klipp som läggs upp och hur kul är det att linslusa igenom en tråk text?! Fatta hur lång tid det borde ta för hur många gånger borde hon inte slumra till av alla får som hoppar upp på skärmen och röjer omkull mina stavningar för glöm vad jag skrev tidigare; Jag stavar alltid rätt!! *haha* :P

(shit vad jag får mig själv att låta gammal, endast 23år gammal.. :O *haha* Eller ja snart 23år.. ;P)

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Logiskt. GÄRNet lät bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback