Ont..

Jag sitter här med både tandvärk och ont i örat.. Har haft ont nästan hela dagen och trots detta har det inte slagit mig att jag faktiskt kan ta en värktablett eller två.. *haha*

Konstigt.. Eller igentligen inte.. Jag tar väldigt sällan värktabletter, jag är lite skeptisk mot dom.. Jag tror igentligen inte att dom funkar utan det slutar bara göra ont för att man börjar tänka på annat.. *haha* Konstig, ja jag vet.. :P

Men jag ska nog ta 2st panodil och hoppas på det bästa iaf.. *haha* ;P

Jag e lite rolig jag.. *haha* :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har köpt min på Maxi, kostaade 199 kronor och den funkar kanon.
Är både steg, kalori och distans mätare...radio och överfallslarm.
Köp dig en och var med oss och jaga steg!

Postat av: Susie Kate Mela

varför just spindlar? jag är med livrädd för det!

2008-02-11 @ 23:22:17
URL: http://candykate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback