Min braiga kylskåps grunka..

Ja just det jag tog ju kort på min kylskåps almenacks grej innan jag tappade bort kameran.. *haha* Nu har jag ju hittat den igen och då minsann kom massa bilder fram som jag glömt bort.. ;P Här är den iaf..

image494

Det fanns lite olika motiv och sånt på dom men jag var ju tvungen att ta den som hade koosoor och tuppar på sig! Tuppen fick mig att tänka på mamma så då tänkte jag direkt att den här tar vi!! *thihi* ;D

image495
Värsta snygga kooooosan!! (ja bara ETT s.. Annars låter det fäääl.. *haha*)

Sen så köpte jag ju en antecknings bok oxå.. Den stod jag och Elliott i typ en kvart för att välja ut.. *haha* Beslutsångest, ja det kan man minst sagt kalla det.. :P Fanns en likadan fanns med svart bakgrund sen så fanns det hela 3st till att välja mellan.. *haha* Jag ville nästan ha den med fiskar fast Elliott fick välja så det vart döskallar.. ;P

image496
Den passar väl perfekt till att skriva om hamstrarna i.. *haha*


KOOOOSSSOOORRAAA!! KOOOM HIIIIT DÅÅ!!! KOOOSSOOORRAAAAA!! *haha* :P

Kommentarer
Postat av: Toge

Vad ska man ha den grunkan på kylskåpet till??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback