Kommentar 599..

Ingen vill bli nr 600.. *haha* Jag har haft 599st kommentar mest hela dan.. Riktigt störande.. Varje gång jag loggar in hoppas jag att det ska ha kommit EN ENDA liten kommentar till så att det ska bli jämnt men icke.. Det är ingen som vill kommentera längre..

Fast det kan ju bero på att jag inte har skrivit så mkt idag så det har helt enkelt inte varit så mkt att kommentera.. Men då får man väl kommentera gamla inlägg.. :P

Andra dagar brukar jag få en del kommentarer från folk som tipsar om sina tävlingar i deras bloggar.. Men inte idag.. Eller jo parfym tävlingen vart jag nog tipsad om idag.. :) Får hoppas jag har turen med mig där.. ;)

Men pass på nu.. Den som blir kommentar 600 får en piggelin skickad på posten... *haha* :P

Kommentarer
Postat av: L i n d a . B l o m

Svar: Haha! :D Men vad tusan! Vintern har varit så dyster så ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback