Hemma..

Jag kom hem vid 15-tiden nångång och då var det bara att skutta iväg till affären och handla lite.. Hungrig var jag så jag köpte en broccoli gratäng och smaska i mig.. Riktigt gott! Och sen slank även några mackor ner oxå. Man blir hungrig av att jobba.. *thihi*

Men det gick bra! I början använde jag mig av kassaapparaten så att den själv fick räkna ut växel tillbaka men sen när jag hade värmt upp lite så klara jag av att lista ut att om nån köper för 161kr och ger 201kr i handen så ska dom ha 40kr tillbaka.. *haha* Så svårt är det inte.. :P Men i början av dan kände jag mig lite osäker och speciellt när folk handlar för typ 63kr och betalar med en femhundrig.. Jobbiga människor!! Riktigt drygt.. *haha*

Dagens konstigaste fråga var nog om vi hade katter.. Jag såg nog ut som ett frågetecken när jag sa "Va?!" för att då la killen som fråga till "Mjau".. Katt.. Mjau.. *haha* Skumma människor.. Katt tillbehör har vi men inga levande katter, lr jo Lotta men hon är inte till salu.. :P

Men gud så trött jag är.. Jag ska nog lägga mig och vila en halvtimme lr nått för fy vad trött jag är.. Det är nästan läskigt.. Och då har jag ändå sovit bra i natt och rätt så länge.. :) Men nu e jag mega trötter.. Jag hade igentligen tänkt göra rent till hamstrarna idag men det orkar jag inte.. Det får vänta tills imorgon, så skitigt är det inte.. :)

Kommentarer
Postat av: sooz

hoppas att första dan gick bra?! visst ere kul o jobba? :)

Postat av: Johanna

kan du inte skicka din mail på min blogg istället.

2008-02-02 @ 17:34:39
URL: http://scorpiongirl80.wordpress.com
Postat av: Essan

Kul att det gick bra! :)

2008-02-03 @ 09:30:27
URL: http://dezember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback