God natt!

Dax att släcka ner för kvällen.. Elliott har skrikit till och från ett tag nu annars hade jag gått och lagt mig tidigare.. Men jag vill inte gå in och lägga mig när han fortfarande är vaken utan han ska sova när jag går o lägger mig! Fix idée jag har.. *thihi* ;P

Imorgon kommer Daisy på morgonen, sen ska jag, mamma och Elliott åka in till Uppsala och köpa lite kläder till Elliott.. Bla det där setet från Lindex! :) Setet + bodyn och ev en annan body jag spanade in.. Får se hur det blir.. Kanske lägger upp bilder..

Tävlingarna kommer upp imorgon istället.. Orkade inte fota och hålla på just nu.. :P

Nu ska det sovas.. God natt!

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Aja baja, inte vara uppe så hr sent! ;) gonatt

Postat av: Sandra

Kul att handla kläder!!

2008-02-29 @ 02:31:10
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback