God natt!

Nu är det dax att sova.. :) Annars lär jag vara lika slut imorgon som jag var idag.. Fast det berode ju dock inte bara på brist av sömn.. :/ Men men nu skiter vi i denna dagen och blickar framåt istället.. :) Imorgon kommer att bli en bra dag!
Har jag bestämt! ;P

Fast frågan är om man inte ska göra iordning lite thé och kolla på The Hives hos Jay Leno! Det är väl ändå stort.. En svensk grupp hos Jay Leno! :P

Nu får jag ju bestlutsångest.. Sova eller kolla på The Hives.. Hives lär ju inte komma förrens om typ en timme lr nåt.. :/ Nja det blir nog sängen som vinner denna fajten.. Iaf idag.. ;P Får kolla på reprisen imorgon istället.. Om det är nån repris imorgon.. :O

Well well sova sova säng säng säng.. ;P Natti natt!



Den här tänker jag på varje gång jag ska sova.. Därav sova sova säng säng säng.. ;) Han säger typ säng i en minut innan själva sången börjar.. Så orkar ni inte sitta i en minut så spola fram lite.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback