God natt..

Ja nu är det dax att gå och knoppa.. Är mega trött.. Har varit en lång dag idag som ändå varit rätt kort.. *thihi* Lite lagom lång mao.. ;P Jag gjorde minst en god gärning idag iaf.. :P Gav mina sista 20kr till Hjärt och Lung forskningen.. :) Vi får hoppas att Elliott klarar sig på de blöjor som finns nu annars ligger vi risigt till.. Fast 20kr hade inte hjälpt direkt mycket ändå isf.. *haha* :P

Imorgon ska jag försöka plocka upp lite av det som Elliott rotat ut så att Udden får komma hem till ett halvokej hem iaf.. *haha* ;P Det är inte så svår städat, bara slänga tillbaka leksakerna i lådan och sedan fram med dammsugaren och moppen.. :) Fast det går ju inte att moppa och städa när Elliott är vaken.. *haha* Det är ju som att skotta när det fortfarande snöar.. Elliott är lite rolig; om leksakerna ligger i lådan, där dom ska ligga, då leker han och kastar ut allt på golvet och sen när dom väl ligger på golvet då är dom inte roliga att leka med längre.. *haha* Knäppis.. :P

Jag försökte få honom att gilla en ny lek idag; slänga leksakerna i lådan! Den tyckte han bara var rolig när jag kastade saker i lådan så varje gång jag kastade i nått så gick han och hämta och tyckte att jag skulle kasta igen.. *haha* :P Rolig lek när nån annan gör allt jobb.. :P

Nä nu ska jag ta ett glad vatten till och sen ska jag knoppa.. :) Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback