God natt..

Dax att sova..

Jag är trött.. Känner mig helt mellow.. :/ Och är massa sugen på godis oxå.. Inte bra det..

Imorgon ska vi på möte.. Udden skulle ju igentligen varit här så då skulle jag har fått gå ensam men nu är det ju inte så så nu måste Elliott följa med.. Så det blir att se till att han somnar för sin middagslur i tid annars lär jag ha en sjukt trött liten bejbis sen.. Och det är aldrig kul.. Idag har han faktiskt varit rätt grinig ända tills att Kim kom för att hämta Daisy. Då jävlar börja han snacka som en galning!! *haha* Kim undra om han snackat så där mkt under hela dagen, men nej det vara bara besöket till ära sas.. *haha* ;P Kim såg till att gå hem rätt fort.. *haha* Och då kom samma griniga unge fram igen.. :/ Inge kul juh..

Nä nu ska jag knoppa innan tandvärken kommer tillbaka så att jag måste ta flera värktabletter.. Inte nog med att jag tycker det är dumt vid vanliga tider men precis innan läggtid är det ju helt dumt tycker jag då man endå ska sova så att man inte känner nått.. Fast det brukar ju bara funka när det gäller huvudvärk.. Hur ofta brukar man vakna om nätterna för att man har huvudvärk?! Jag tror nog jag aldrig har gjort det.. :P Däremot kan man få det efter man varit vaken en stund.. ;P

Nej sova var det ja.. *haha* Jag glömmer bort så fort.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback