God morgon!

Hej du glade!
Ta en spade och gräv ner dig
så jag slipper se dig!

*haha* Nej riktigt så dåligt är det inte.. ;P Jag skulle nog välkomna nån positiv typ just nu.. Tror jag skulle behöva det.. Försöker tänka positivt själv och tro sig sjutton om det inte börjar funka lite iaf.. :P

Har precis sopat upp ett helt marie kex paket som var bara smulor på golvet.. Innan Elliott gick och la sig igår så hade han alla kex på golvet och sedan stod han och stampade på dom.. Så det var kexsmulor över hela golvet.. Jag sopade ihop det igår men hittade inte sopuppsamlaren så det fick vänta tills idag då jag hittade den ute i hallen, halvt gömd.. :P

Idag ska det betalas räkningar.. Riktigt tråkigt.. :/ Men det är ju sånt man måste göra.. Sen får vi se vad som kan göras mer.. :)

Vad ska ni hitta på idag då? :)

Kommentarer
Postat av: Toge

Jag ska kolla upp lägenheter =)
wiiie =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback