God morgon!

Dax att gå upp.. :) Eller snarare dax att vara klar redan.. :P Thét står på "dragning" och jag håller på å klär på mig. Så jag är på gång iaf, men det går lite segt.. *thihi* :P

Ska skriva en lapp till Udden på datorn tror jag.. ;) En hemlig kärlekslapp.. *haha* Rättare sagt en lapp där det står att det finns mat och att han ska stoppa in i diskmaskinen och sätta igång den. *haha* :P Så mkt för kärlekslapp mao.. ;P

Nej nu har jag inte tid att sitta här längre måste fixa iordning frukosten och göra mig själv helt klar innan jag har tid här igen.. ;P

Vad ska du ha för dig i dag då? :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

ha en bra lördag:)!

Postat av: Linda

Vart ska han stoppa diskmaskinen?

2008-02-09 @ 13:06:54
URL: http://loserangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback