God morgon!

Wiieee! Äntligen sov morgon.. :P Och jag som faktiskt kom i säng i rätt okej tid igår. Jag tror jag låg i sängen runt 12-tiden faktiskt, strax över.. :) Sen vart det upp och byta blöja runt 4.30 och sedan sova till typ nu.. :) Helt okej men jag är självklart mer trött.. *haha* Har inte riktigt vaknat än..

Det råkade bli lite sent igår oxå för Elliott.. Jag tror han gick och la sig närmare 22-tiden eller nått.. Eller iaf 21.30 men det var bara för att hans faster ringde så vi satt och pratade alldeles för länge när vi igentligen skulle gått till affären och handlat mat. Men det gick ju ändå. Vi fick i oss mat och Elliott gick och la sig utan problem.. :)

Nu har han fått sin välling oxå så nu är han glad och går och kollar ut genom fönstret.. *haha* :) Lilla sötkorven. :)

Nää nu ska jag fixa iordning lite thé och mackor till mig och gå igenom posten.. Rolig post idag.. :)

Vad ska ni ha för er idag då?

Kommentarer
Postat av: Maria

inte så långt kvar i tävlingen nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback