Fruktsallad..

I mitt hopp om att försöka minska ner på godis så köpte jag och Elliott igår hem massa frukt för att vi tänkte göra en fruktsallad. Igår hann vi dock aldrig men idag tänkte jag slänga ihop en till mellanmål senare, lr kanske kvällsmål.. Vi får se..

Men nu när Ellan sover så passade jag på och slänga ihop en själv med päron, banan och kiwi.. Rätt gott. Fast det kommer bli godare sen när vi har alla smaskens saker i.. Vi köpte nämligen; äpple (golden delicious), päron, kiwi, banan, apelsin och cantalope melon.. Det kommer bli så gott så gott.. Elliott kommer nog oxå tycka det är smaskens.. Han äter ju det mesta och speciellt i frukt och grönsaks väg.. ;)

Och hör och häpna; Jag dricker vatten till det! *haha* :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback