Farmor?!

Igår gick jag in på SHF's forum och läste bland Planerade kullar och var hittar jag där?!

Jo detta:




På fredag är det beräknat att min c-kull ska komma!:D

Mamma är Mapilamis Vide; rost b.ö lh
(e: Mapilamis Ypsilon, cinnamon lh
u: Hälsingeskogens Isi-Pisi, caramel lh
Pappa är Napoleon: caramel lh
e: Ängshöjdens Calottie, sobel b.ö lh
u: Hälsingeskogens Qaramel, sobel lh

Leveransklara: början/mitten av mars
Färger: rost och caramel; dessa kan komma i rö.
Hårlag: lh och rex




Min lilla Napoleon från kak kullen ska bli pappa!! :D Det betyder att jag ska bli "farmor".. *haha* :D Så himla kul! Det är första gången en av mina egen uppfödda ungar kommer att yngla av sig! Och dom ska komma idag!! :D Så himla skoj!! Tydligen är mamma Vide riktigt tjock om magen så det verkar bli en liten drös med ungar iaf, förhoppningsvis.. ;P

Tänka sig.. Liten ska bli stor! :D

image157

image186

Kommentarer
Postat av: Jessica Schön

Åååh vad söt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback