En tur på byn..

Mötet gick rätt fort.. Vi var där till 20 över och därifrån kom vi runt prick 14.. Mötet gick faktiskt rätt bra.. Har lite läxa till nästa gång. En liten sak som är lustig är att läxan jag har fått som jag ska göra till nästa gång är exakt den sak som hon skulle lära mig och därmed en av de nuvarande anledningarna till att jag ska gå dit.. :/ Så det är ju lite lustig.. Säger att du måste gå här för att vi ska lära dig skriva ett personligt brev och sen ger man det i läxa till gången efter.. Jag ser inte riktigt lärdommen i det hela.. Då hade dom ju lika gärna kunna sagt att jag skulle göra det utan att jag hade behövt gå där.. Well well.. Lattjo lajbans.. Det finns flera saker jag ska "lära" mig oxå så.. :P

Efter mötet tog vi en tur till Knivsta boden och köpte en anteckningsbok som jag ska ha till Hamstrarna där jag ska skriva upp planerade kullen, kullar som varit m.m. :)

Jag hittade även en bra grunkeligrej att ha på kylskåpet som en almenacka som man ska skriva upp saker bara att den har inge datum så det får man ju skriva i själv.. Och sen när det är en ny vecka är det bara att riva av lappen och starta om.. Nån som fattar vad jag menar eller pratar jag helt i nattmössan?! *haha*

Efter det passade vi på att sticka in på Ica och handla bröd, smör, pålägg, kattsand, blöjor och "natur"godis!! :D
Jag har helt fastnat på chokladjordnötterna, jordgubbscrispet och så en sak som fick en helt egen påse: cashew nötter med sourcream smak!! Så jeeeekla gott alltså!! :D Jag är helt hooked!! Synd att det ska vara så himla dyrt bara.. :/ Jag köpte typ 300g allt som allt och det gick på 36kr.. :/ Men men då kanske man inte köper det så ofta istället.. :P Fast jag köper hellre en liten påse sånt än en stor påse lördagsgodis.. :P

Sen hem hälsa på hunden och lämna av kattsanden och sen iväg till tvättstugan och boka tid när ungen endå var påklädd och satt snällt i vagnen.. Jag trodde att jag hade tvätt tid på torsdag.. Jag var helt säker!! Fast endå ringde en liten klocka i huvudet om den 11:de.. Dvs jag har inte alls tvätt tid på torsdag utan jag hade igår.. *suck* :(
Nu satte jag upp mig på en tid jag vet att Udden ska vara här iaf.. Söndagen den 24:de.. Lååångt dit.. :S Nästan två veckor.. :/ Men han jobbar ju så himla konstigt och det fanns typ ingen tid innan där jag slapp ta Ellan med mig. Det är så drygt att gå fram och tillbaka med honom.. Klä på och klä av.. :/ Så nu får det bli så..
Annars fanns det ju tid nu på lördag mellan 07.00-10.30 men jag tror inte att jag orkar gå upp klockan 7 och tvätta och sedan åka till jobbet vid 08.30.. Tvätten hinner ju inte ens bli klar.. :S

Nää nu ska jag sätta igång med lunchen.. Den är ju lite försenad pga mötet.. :/

Kommentarer
Postat av: Linda

Visst är den det...fel av mig...ska genast plocka väck den...
Tack för hjälpen!!!

Postat av: Linda

Häärligt att du diggar! :) Lite solsken också så blir det ännu bättre.

2008-02-12 @ 16:01:39
URL: http://songbirdie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback