Ellen..

Nu ska jag kolla på Ellen på femman och vika handdukar och kläder från gårdagens tvättning..

Så skönt när solen skiner på en.. Jag ska nog fixa iordning en, lr två koppar kaffe oxå och riktigt njuta i vårsolen! :)
Mys mys..

Idag har jag även fått hem en bok om "Mjuka kakor och läckra tårtor" så jag vart lite baksugen.. ;P Tänk vad gott.. Men tänk vad onödigt när man inte har nån att bjuda på.. Baka en hel sockerkaka och äta själv känns inte riktigt som en bra idée.. :P

Sen har jag fått nått att hämta ut på posten oxå.. :) Spännande spännande.. :)

Kommentarer
Postat av: Toge

Frys in halva i en påse utan luft och sen när den är stenhård så lägger du den i en låda som du skickar ner till mig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback