Somna på soffan..

Elliott bad om lite välling så jag fixa iordning det och sedan så somna han brevid mig på soffan och sov i nån timme eller två! Mycket mysigt! :) Om det inte hade varit för att nån ringde på min mobil och störde mig i min sömn! Som tur va så vakna aldrig Elliott! Då hade jag blivit galen! :P Han behövde verkligen lite extra sömn! Han som vanligtvis kanske sover 12 timmar om natten, mer lr mindre, sov bara ca 7-8 timmar i natt.. Han har väl kommit in i samma mönster som han hade tidigare.. Dvs när han än somna så vakna han kl 8.. Eller om det var 7.. *hmm..* Men iaf det spelade ingen roll när han somna, hur mkt sömn han hade fått, utan kl 7 lr 8 så vakna han och gick upp! Inte så jätte lyckat i alla lägen.. :/ Men vad ska man göra? ;P Man kan ju inte direkt tvinga barnet att somna om igen om han inte vill..

Nu håller han på och springer runt och säger "panna panna".. Jag frågar honom om han vill ha mat men det vill han inte ha.. Så vad ska han då med pyttipanna till?! :S Jag förstår ingenting.. *haha* :P
Nej nu har han bytt ut det! Nu skriker han efter kebab istället! Gott! ;P

Han är glad min lilla kille iaf! Trots att han är mega snorig!

Nu ska jag ringa mamma! :P
Tjillivippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback