Konstiga människor!

Jag förstår mig inte riktigt på alla dessa människor som skriver reklam kommentarer.. För er få som är lite mera insatta i min blogg har säkert sett att jag två gånger att rekomenderat Gratisgrodan, som senast endast för 2 inlägg ner och ändå får man rekryteringslänkar på andra inlägg.. :S Konstiga människor!

Men värst var ju när jag rekomenderade Gratismakeup och fick en rekryteringslänk till den sidan i en kommentar under samma inlägg?! Hur tänker man då? :S

Förut har jag låtit såna kommentarer slinka igenom men varför börjar jag fundera på.. Ibland är man ju för snäll.. Så numera godkänner jag inga rekryteringlänkar!

Däremot brukar jag godkänna folk som tipsar en att gå in på deras sida.. Why not tänker jag.. :) Man kan ju alltid hoppas att dom gör likadant! :)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Hahahaha ja det är verkligen wierd! Läser inte folk det du skriver om eller o ser att du skriver om det?! ;P

Postat av: Johanna

tack tycker jag med

2008-08-18 @ 13:34:33
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback