God natt!

Nu har jag kollat klart på filmen och jag tyckte faktiskt att den var väldigt bra! :) Skulle nog tom våga mig på att säga att jag kan tänka mig att se den igen.. ;) Den var inte alls som jag trodde. Mycket bättre faktiskt! Och jag smälte som smör i solsken, lr man kanske ska säga som choklad i solsken ;) när jag såg Johnny Depp! MUMS! Han såg mumsigare ut än chokladen! :P
Och inte visste jag att Lena Ohlin och Peter Stormare var med i den här filmen! :D Eller så hade jag bara glömt bort.. :P Det är ju trots allt är Lasse Hallströms film.. Och han brukar ju gilla att peta in sin fru i sina filmer, precis som alla andra.. :P *thihi* Men jag tyckte dom båda gjorde bra ifrån sig så jag klagar verkligen inte!

Nu har lillebror varit här och gått ut med hundarna också.. Snäll lillebror man har.. :) Jag vill ju inte direkt gå och lämna Elliott ensam hemma så då är det bra att kunna muta lillebror. Jag ska hjälpa honom imorgon med Daisy så det går runt.. ;P

Medans han var ute och spatsera så var jag inne hos hamstrarna och gav dom mat och nytt vatten och tog även lite bilder och pussa lite på dom.. ;) Klaga lite på Arthur också för att han inte har längre päls! :P Alla mina hanar borde pälsa på sig bättre! Det var ju bara min Calottie som hade bra päls men den försvann sen ett tag och nu vet jag ju inte alls eftersom han har flyttat hem till en tjej för att bli kelhamster. ;) Calotties son Cheesecake hade ju också bra päls där ett tag men jag vet inte riktigt vart den har tagit vägen.. :S Skumt.. Men men.. Kanske den kommer tillbaka på en eventuell son?! Man kan ju alltid hoppas! ;)

Nu ska jag gå och borsta nötterna och sedan sova!

Natti Natt!


Toulouse från Aristocats kullen sover lite konstigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback