God morgon!

Nu var det tydligen dax att gå upp. Ska bara klä på oss och sen sticka iväg till dagis.. Vi har försovit oss lite. Men det är inte så konstigt med tanke på hur dåligt Elliott har sovit i natt.. Vet inte hur många gånger han har vaknat. Och som jag skrev igår så låg han ju och sov i soffan tills att jag gick och la mig för att då bärde jag över honom till sin säng.
Men det tyckte han inte alls var kul.

Jag var tvungen att visa honom att jag skulle ju också sova och då kunde han slappna av och somna till lite. Men jag vet inte hur många gånger han vakna till och skrek. Riktigt jobbigt när man är trött.. Så nu är jag trött. :/ Blää!

Nu ska jag leta upp kläder till Elliott så att vi kan gå sen. :)

Vad ska ni ha för er idag då?

Kommentarer
Postat av: Emma

Godmorgon :D sovit gott?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback