Go morron Go morron!

Här vaknades det lite senare än vanligt.. Närmare bestämt runt halv 9 faktiskt.. :) Elliott gjorde som alltid; dvs klättrade över till min säng. Väl där hittade han ett block och en penna så då var det bara att börja rita tyckte han.. :P Och visst fick han det för då kunde ju jag ligga och dra mig lite längre.. ;) Man får ju inte vara dum.. Sen efter ett tag var ju inte det roligt längre så då börjar vi jaga katten fast bara i sovrummet så jag hör ju honom fortfarande. Och helt plötsligt när jag ligger där så får jag en smäll på benet! Det var väl Elliotts sätt att säga: Nä du mamma nu är det dax att gå upp!
Så då hade man väl inget val.. :P Bara gå upp och göra lite välling och sätta på barnkanalen..  :)


Sen bestämde jag igår att eftersom jag inte satte i diskmaskinen igår kväll så fick jag inte sätta mig vid datorn innan diskmaskinen var iplockad och igångsatt! Så nu går diskmaskinen i bakgrunden. Duktig idiot äta mask! :P Jag kan bara jag vill.. *haha* Det är ju så lätt att man fastnar när man väl har satt sig så då är det ju bäst att göra allt sånt där innan..

Jag skrev en lista på saker som ska göras idag. Helt innan vi åker på kalas. Ska se om jag hittar den där lappen eller om Elliott har ritat och rivit sönder den.. Jag kommer väl ihåg två saker av det jag skrev ner och det var Diskmaskinen och byta vatten till hamstrarna.. Men det var ju inte direkt svårt att komma ihåg.. *haha* :P Man ser ju att det är disk i diskhon och hamstrarna ska ju ha nytt vatten varje dag.. :P Men vad sjutton var det mer jag skrev ner på lappen.. :S Äsch det är ju inge livsviktigt.. :P

Nu ska jag nog fixa iordning lite frukost till oss.. Hmm.. Undra om det stod med på listan.. Troligtvis inte.. *haha* :P Det är ju inget måste men ett plus i kanten om man kan hinna innan man ska iväg runt 14-tiden.. *haha* :P

Vad ska ni ha för er idag då? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback