Fortfarande "rik"..

Nej det vart inge tradera köp.. Tyckte det vart för dyrt.. :P Så den skiter vi i helt enkelt.. Igentligen skulle jag väl egentligen inte ha nån användning för den men men.. Eller jooo använda skulle jag ju göra men endå ett onödigt köp.. :P Fast hade jag fått d för 50kr så why not.. Det är den ju värd.. ;) Men över 75kr var den inte värd.. :P

Kanske lika bra att jag håller i mina pengar jag som just nu har minus på kontot och två räkningar som ligger och väntar.. Ajabaja! Men mamma har inte satt in pengarna för hönsen än, när hon gjort det så är allt som det ska igen! :)

Sen ska ju inackorderingen hämtas oxå! Och där är det ju över 300kr som ska komma in.. Om dom bara hör av sig! Ska leta upp deras lapp imorgon så att jag kan ringa och skälla lite på dom.. :P

Men nu ska här äntligen sovas!

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback