Beslutsångest..

Jag vet inte om jag antingen ska ge mig ut på hammarjakt eller om jag ska ställa mig och baka lite.. Hmm.. Vad tycker ni låter mest roligt?! :P Göra rent lite hamsterburar kanske.. Fylla på spånet i spånlådan och blanda ny mat till dom kanske oxå borde vara på sin plats.. :)

Borde skriva några mail oxå men fy så tråkigt.. Nej jag vill göra nå kul!!

Är sjukt sugen på chokladbollar så man kanske skulle ta och baka sig några såna.. ;) nam nam.. Men då vet jag att Udden bara kommer att äta upp dom.. *haha* Inte bra det.. :P

Förresten: Nån som vet vart man kan få tag i BRA springformar i måtten 22, 24 och 26? Mina jag köpte på Rusta är ju helt värdelösa och läcker.. :/ Bajs på dom! *grr..*


Blir inte ni lite sugna nu oxå?! ;)


Kommentarer
Postat av: Patrik Wallin

Åhhhh! Neger.. hmm.. Chokladbollar är så mums! Hoppas tjejen min kan bjuda mig på såna nån gång.. ;-) Hehe! Näää... Man får själv bekosta en digitalbox om man lessnat på den man har. Men de är iaf mycket billigare idag än vad de var då 2001. Ahh! Du gilla den där streckgubben? Visst såg det ut som Linda??

Postat av: Johanna

ooo vad gott de ser ut mums

2008-08-02 @ 23:45:30
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Maria

Blir hungrig bara jag ser bilden. ;)

2008-08-03 @ 00:42:08
URL: http://www.vildvittra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback