Behandling avklarad..

Nu har vi kommit hem från våran lilla apotekstrip.. Den dumma trippen fick mig på väldigt dåligt humör.. Elliott vill först inte riktigt hänga med och sen sätter han sig mitt i en vattenpöl.. *suck* Bara vända hem igen för att byta byxor och sen fick han sitta i vagnen resten av vägen.. Väl framme på apoteket höll han på och ställa sig upp i vagnen och då var det ju bara att spänna fast honom. Tur att vi har bälte i den vagnen.. :P
Men vad ska man göra då?! Jo jag vet; vi sparkar av oss skorna! :/ Ja men dom behövde han ju ändå inte eftersom han bara skulle sitta i vagnen..

Efter apoteket gick vi förbi Ica för att jag kom ju på att jag har ju inge bomull hemma.. Jag har bomull forbi så det är klart att jag inte har nån bomull hemma! Men jag köpte bomullsrondeller.. Det är inte lika farligt, det klarar jag av.. ;) Men usch ryser bara av tanken att riva isär lite bomull.. *ryser massor*

Väl efter en tur runt och runt på Ica så vart det tyst i vagnen.. Barnet hade somnat.. *thihi* :D Så resan hem var lugn och skön.. :P Fast det brukar inte vara nå bråk så länge vagnen rör på sig.. Det är när vagnen stannat som äventyret är slut och Elliott blir uttråkad.. :P

Så får vi kom innanför dörren så tog jag upp Tosca för att behandla henne lite medans Elliott fortfarande sov.. Och usch vad det ser ut.. :( Och det luktar blärsch också! :( Dumma veterinär har inte öppet förrens på lördag.. :/ Funderar på att ringa tillbaka till henne imorgon och beställa tid för Tosca på lördag. Fast det beror ju på vilken tid för att jag jobbar ju.. :/ Får höra hur dom har öppet..

Fy det känns som att dagen är jätte lång idag. Har gjort en massa, sprungit hit o dit och klockan e inte ens 17 än.. :S Elliott ligger just nu och sover på soffan istället.. Jag försökte väcka honom och muta med släta bullar som han annars älskar men nej tyvärr här kan vi inte hålla ögonen öppna så han får dispans och får sova till kl 17 men sen måste han gå upp för att han ska ju lägga sig i tid ikväll också! Jag orkar inte vara uppe halva natten för att han har sovit middag.. :P
Jag tror nog att han kommer att börja somna på vilan på dagis han också tids nog.. ;)

Och på sista vägen hem från Ica så märkte jag: Jippie jag har fått skoskav.. *suck* :/

Men jag ska snart berätta nått roligt som hände i natt oxå.. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback