Jätte glad! :D

Kopierar en text som jag skrivit på ett forum då jag just nu är för trött för att skriva nått nytt.. ;P Fast lägger till lite mer oxå och ändrar lite.. :P Så om ni tycker det ser lite konstigt ut så vet ni varför.. ;P

Jag åkte till utställningen med ca 15st petboxar och kom hem med 2.. :P Åkte dit med 4 djur för omplacering, fick 3 sålda och endå hade jag 3 hamstrar med mig hem.. ;P En fick åka i en godisbytta.. :P

En låneshamster; TACK EVA! ;) Och sen en liten Sweet's Ironweed, sobel hane.. Som är helt fri från gult! Och så himla mörk! Så jag är nöjd! ;)

Sen så är jag så stolt då lilla Mintkyss från min kak-kull tog hem BIS 2 i senior! :D Så jag är super stolt! Och familjen som har henne vart ju lagom nöjda dom med! ;) Dom räknade verkligen inte med det då hon för en månad sedan på förra utställningen endast fick 79p och denna gång vart det 85p och cert så dom kom till mig och visade jätte glatt upp sin lilla cert lapp och sen precis när dom hade packat ihop och gått utanför dörren så ropades Mintkyss namn upp! :D Så det var bara för dom att vända på klacken och gå in igen.. *thihi* ;P

Sen sprang jag runt som en stolt tupp och visade upp deras rosett för alla.. ;P *thihi* Det är ju ändå tack vare mig som hon finns! ;P Ett trevligt tecken på att man inte är så dålig uppfödare iaf.. ;P Rätt schysst för att vara min första långhårs kull på över 2år.. :D Fast man måste väl ge lite cred åt dom som gjort föräldrarna oxå.. ;) Lotte på Hälsingeskogens och Lisa på Ängshöjdens.. :) Jag är så nöjd så! Och fick det väl mer eller mindre bekräftat att det var som jag trodde; Hon var den snyggaste i kullen.. Jag skulle inte ha sålt henne.. Men hon hade ju "fel färg" och Tosca är inte ful hon heller.. ;P

Nu ska jag fixa iordning mig och Elliott för snart ska jag till jobbet.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback