Fäboden..

Nu ska jag och Elliott packa ihop våra saker och åka bort till Fäboden och se om dom vill ha kaninerna.. Det återstår att se.. :) I värsta fall får dom följa med hem igen.. Borde inte vara allt för svårt att sälja dom på egen hand då.. Förhoppningsvis.. :P

Får se om vi kanske sover hos mamma ikväll för att imorgon ska vi iväg in till Uppsala och shoppa gärnet.. *haha* För alla miljoner jag har.. :P Dvs jag kan köpa nått för 10kr sen är mitt konto tomt.. :O :P

Bäst att sätta fart annars blir mamma arg.. ;P

Kommentarer
Postat av: Gisele

vem? vad? hur? que??
God Natt

Postat av: Toge

Kusinbarnen undrar när ni ska komma ner!!!!!!
Det undrar Toge också!!

2008-04-25 @ 13:41:35
URL: http://deliciousone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback