Det löser sig..

Nu när jag vet att kompisen har nånstans att ta vägen, och jag vet vart hon kommer att vara så känns det lite bättre.. Men jag önskar fortfarande att jag kunde ha varit där! På plats! och stöttat henne.. Jag hoppas verkligen att inte allt för mycket av hennes saker är förstörda.. :( Finns vissa saker jag verkligen vill att hon ska få ha kvar! Saker som jag vet betyder rätt mycket för henne! Snälla gode Gud låt hennes saker vara hela och rena! Det är väl hemskt nog hela saken att det brann! Inte ska man väl behöva förlora alla sina saker oxå.. :( Fast man ska väl vara glad att alla är oskadade! Det är väl ändå det som är huvudsaken! Materiella ting kan ju ersättas, ett liv kan inte ersättas..

Jag ska väl gå och lägga mig så att jag orkar ta hand om Elliott imorgon.. Funderar på om det finns nått jag kan göra för min kompis oxå.. Om du läser det här så vet du att det är bara att RINGA! om du behöver nått! Spelar ingen roll om det är en sovplats, pratstund eller kanske bara ett mål mat! Vad som helst! Jag finns här för dig! Hoppas du vet det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback