Äntligen hemma!

Ja nu är jag äntligen hemma.. Åkte ju vid 07.53 imorse med upptåget till Upplands väsby.. Väl där fick jag reda på att det inte gick några pendeltåg mellan upllands väsby och ulriksdal pga brand så det fick bli ersättningsbuss istället så jag kom en halvtimme för sent dit.. Men det gjorde inte så mkt då jag inte var den enda som var försenad.. :P Fast dom som skulle ha transportburar var väl inte super glada men dom hade ju inte så mkt till val mer än att vänta.. ;P

Sen har det varit en väldigt lång dag.. Kom ifrån utställningen och hann med pendeln som gick 21.27 från Kallhäll och väl inne på centralen så skyndar jag mig för att hinna med 22.10 tåget.. Köper en biljett och tänker hoppa på tåget men ser att det står Hallsberg på tågdörren och dit vill jag ju inte hamna så jag går och kollar på skylten för just det spåret och på den står det Örebro.. Så där vart jag inte mkt smartare.. Så jag får gå till den stora skylten i stora hallen och kolla och vad ser jag då? Jo 22.10 tåget är inställt! Jippie.. *suck* Så det var bara att vänta snällt på 23.10 tåget.. Jätte kul.. Eller inte.. Men nu är jag äntligen hemma.. Är mega trött, mår illa och har ont i huvudet.. Helt ljuvligt mao.. :P

Så nu ska jag bara dricka lite vatten och sen slänga mig i sängen så får jag berätta mer imorgon för er som är intresserade.. Har ju iaf en sak att vara glad över idag.. ;P Men det tar vi imorgon!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback