Trötting..

USCH USCH USCH.. Sitter och småkollar på filmen på 3:an och ena killen fick precis en kniv  från under hakan och rätt in i munnen, han hade munnen öppen så man kunde se hur den blodiga kniven var INNE i hans mun.. BLÄÄÄÄÄ!!!!
Den här filmen är inge rolig.. Det första jag såg av den var när några killar kom och sköt ner hela den andra killens familj o släkt.. Först trodde man att hans fru och son skulle klara sig men sen så dogade dom oxå.. Usch.. Jag börja gråta.. Har blivit så blödig på äldre dar.. *thihi* :P Men nu har den där killen fått revanch.. Och det var väl det filmen gick ut på.. Ingen super bra film men men.. Jag kollade ändå inte helt på den.. :P
Nu exploderar alla bilar i luften..


Nää nu måste jag väl sova för att imorgon lr ja senare idag så ska jag hem till mamma och sälja en hamster.. :P Det är den största ungen i kullen som ska flytta; Pallas Athena.. :) Så allt måste fixas.. Massa som ska med och grejjs..
Men nu e det ju inte lika kul hos mamma för alla valpar har flyttat.. Sista valpen flytta idag, lr ja igår.. :P Det var lilla Chanell som flyttade sist, ända upp till Norrland nånstans.. Dom åkte låååångt för att hämta sin hund.. Det är en 10-årig tjej som köpt henne. Hon har sparat ihop pengarna helt själv.. Snacka om duktigt.. 8500kr kan ju inte ens jag spara ihop.. :P Dom bodde tydligen på landet lr nått oxå så hon lär få det bra med hästar och katter(?).. :)


Men nu ska jag sooooova.. Elliott gick och la sig för ett tag sedan så det är bara jag kvar.. ;P Och den där tjocka Olivern.. :P Han har varit på bushumör nästan hela dan idag.. *thihi* Min söta lilla senapskorv.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback