Nyvaken och söt..

Vi har nyss stigit upp.. Känns rätt skönt att E är sjuk så att han inte går upp så tidigt som han gjorde förut, men frågan är om man kanske ska se till att lägga honom bättre så att han går upp tidigare iaf.. Alla gnälliga människor tycker ju att det är bättre att han går upp kl. 8 istället för kl. 10.. Själv ser jag inte problemet i att vi går upp 10 om vi ändå inte har nått att gå upp till sas.. Förstår inte att alla ska lägga sig i hela tiden.. Jag och E går väll upp när vi vill!! Eller rättare sagt när E vill.. :P

Idag måste jag mäta köksbordet för vaxduken jag ska köpa senare.. Sen var det nått mer jag skulle göra.. *hmm..* Kommer inte ihåg just nu men det var säkert nått JÄTTE viktigt.. *thihi* :P

Kanske ska gå och kolla igenom alla kläder och lägga in i garderoben så har man några påsar/kartonger mindre i sovrummet.. :) Och jag kan samtidigt leka med E.. :) Måste bara få med honom in i sovrummet.. Vill inte hålla på i sovrummet medans han är i vardagsrummet för han håller bara på med massa hyss.. Ett som han tycker är väldigt roligt är att "tappa" saker in i kaninburen.. :P Jag måste köpa en sån där leksak där man ska passa klossar i speciella hål.. Ni vet säkert vad jag menar.. :)

Men först blir det nog fruuuuuukost.. :D Får se om E vill ha sin gröt.. Det har han inte velat de senaste dagarna.. Kanske ska testa Nestlé gröten istället för Semper gröten.. Men Semper gröten har han gillat förut.. *hmm..* Annars keso?? Äsch jag vet inte.. Jag får väl ge honom lite möjligt bröd.. *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback