Seg..

Idag känns inte som en jätte bra dag.. Känner mig lite allmänt deppig. Vet inte om det kan bero på Astrid och dagen igår lr det faktum att jag hittade massa räkningar som jag aldrig sett förut.. :S Blä blä blä..

Fattig som ett troll.. Sitter och funderar på vad jag kan sälja.. :P Borde väl finnas nått jag kan få lite pengar för.. Typ barnet.. Hunden.. Katterna.. *thihi* Nää då, riktigt så farligt är det förhoppningsvis inte.. Och om det är då tvingar jag Udden att köpa barn, hund och katterna.. :P *haha*
Typ som om han har så mkt pengar.. :S

Men men.. Vi segade oss lite imorse.. Jag fick Elliott att somna om så vi har bara varit vaken nån timme eller två..
Får se vad som händer idag.. Kom typ precis på att jag tror inte att jag har någe frukostbröd.. Blä blä..
Orkar inte riktigt gå och handla det just nu.. Det får bli senare..
Får se om jag kan hitta nått annat att knapra på till frukost..

Sen får vi se vad som händer idag.. Jag hoppas iaf fortfarande att vi ska hitta någon liten valp som förlorat sin mamma som Astrid skulle kunna ta hand om.. Hon gråter fortfarande efter sin lilla valp.. Usch det värker verkligen i hjärtat.. :(

Det är nu man önska att man hade KONTAKTER!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback