Jahapp..

Då var det dax att gå upp tycker tydligen Elliott.. Vilket väl är förståligt då han nästan fått 12 timmars sömn medans hans stackars mamma får skylla sig själv att hon gick o la sig försent men sen så kunde hon inte somna.. *blää*

Har väntat hela helgen på Bones, så då kunde jag ju inte gå å lägga mig innan dess.. ;P Och efter Bones vart det slutet på CSI NY bara för att det var så spännande.. Och sen ner i säng.. La mig väl runt 00.30 men sen kunde jag inte somna förrens närmare 2-tiden.. Helt värdelöst!! Men men förhoppningsvis somnar jag bättre i natt...

Är bara lite fundersam över när E ska gå å sova middag idag.. Han lär ju inte kunna hålla sig vaken till kl.14 iaf.. Så det får nog bli nån gång runt 12-tiden tror jag.. Vi får se hur piggelin han är.. Imorse hoppade han iaf som en galning upp o ner utan anledning.. Galen pys.. Så morgonpigg e INTE jag.. o.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback