Barnet vägrar sova..

Elliott har inte sovit middag än.. Jag försökte förut men då somna jag bara själv.. *thihi* Vart väckt av att han var på golvet och lekte.. Inte så det ska vara! *haha* :P

Nu verkade han trött så jag försökte igen men han låg bara och skratta åt mig och sa: "DA!", det är samma som "BU!" på vuxenspråk.. Dvs han låg och försökte skrämma mig.. Men den gick vi inte på.. *mouhahaha*

Nu ringde mamma oxå så nu ska vi klä på oss och åka hem till mamma och fixa våra nya stolar och sedan åka till Fäboden. Måste väl föri Ica och köpa välling och gröt då oxå.. Flera flugor i en smäll.. :P Så får Oliver leka av sig lite oxå och jag får pussa på valpen..
Ja just det jag måste snabbladda kamerabatteriet!!

Kommentarer
Postat av: Maggi

Pupppyyyy! :D .. Du har blivit utmanad :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback