Tankespridd..

Overheating.. Helt klart.. Huvudet har gått på hög varv, har försökt vara medveten om det som hänt runt omkring men bara tänkt på en sak.. Kan inte släppa det.. Värsta e att jag vet inte hur jag känner kring den här saken..
På nått sätt känns det lättande, på ett annat jätte jobbigt..

Fy.. Vill inte känna så här.. Det var inte så här det skulle bli!!

Jag hoppas verkligen jag har rätt om mina tankar kring det här.. Det kom verkligen som en chock.. Vet fortfarande inte om jag ska skratta eller gråta.. Skulle behöva prata med nån om det men samtidigt vill jag inte det.. Vill inte att det ska komma ut..

Det känns som om jag har förlorat.. Trots att det inte är nån tävling.. Vill inte gråta.. Vill inte visa mig svag.. Svaghet är lika med förlora..

Man kan se det här på så många sett och jag vet att mitt sätt just nu är helt fel.. Reaktionen vart väl oxå fel.. Inte vad som var förväntat, men samtidigt var det väl väntat lr?!

Jag vet verkligen inte vad jag vill.. Jag vill allt.. Jag vill inget..


Kommentarer
Postat av: Lotta

humm Ring om du vill. Jag kan bevara en hemlighet. Kan du? Kram på dig!

2007-11-09 @ 09:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback