Tand nr 6..

Igår så bröt Elliotts andra framtand ÄNTLIGEN ut.. Han har ju sett jätte rolig ut nu med tänderna där nere, huggtänderna och sedan bara EN framtand.. Fast han såg nog roligare ut innan den där första framtanden hade kommit.. *haha* Men söt ändå.. ;P

Tanden har varit på gång några dagar nu, man har sett den typ de två senaste dagarna men den har inte kommit ut förrens igår.. Roligt roligt.. Men han hade väll kunnat vänta tills idag då han blir 11mån.. ;P

Gammal gubbe.. Redan 11mån.. Fy vad tiden går fort.. Det måste betyda att jag är 11mån äldre än när jag födde honom.. Ååå fy vad jag känner mig gammal.. Ryggen värker.. *haha*

Udden har tjatat de senaste dagarna om att Elliott är den sötaste ungen i hela världen.. Och frågar alla om han verkligen är det eller om han bara tycker det för att han är hans pappa.. :P

Ja vad tror ni??


(Bild kommer senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback