Tjejsnack v. 21

Veckans frågor kanske inte direkt är så jätte aktuella för mig just nu men jag svara så gott jag kan.. :)

Träning
(Veckans frågor kommer från
Jenny)

· Varför tränar du?
Tränar väldigt sällan.. Men när jag tränade förut så var det för att gå ner i vikt och för att stärka ryggen.
· Hur ofta tränar du?
Som sagt väldigt sällan.. Min träning e typ promenaderna med Oliver och de få gånger jag städar.. :P
· Vad brukar du träna?
Som sagt ryggen.. Skulle behöva börja med nu igen..
· Finns det något negativt med träning?
Dom som tränar för mkt får en väldigt läskig kropp.. :/ Fast dom verkar ju gilla den.. Annars kommer jag inte på nått negativt just nu..
· Finns det något positivt med träning?
Man får bättre kondition, stärker muskler m.m. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback