Fler bebbar..

I fredags så födde "lilla" Lemon sina ungar.. Det verkar ha blivit tio stycken där med.. Hon som var så stor.. Hade fasat för runt 17st.. Men det vart lite mer lagom med tio.. Lite skönare så.. Eftersom det nu blir 20 ungar.. *gulp*
Får verkligen hoppas att jag hittar hem till alla.. Annars ligger ja risigt till.. :S

image26


Idag har jag varit på hamsterutställning.. Fick med mig lilla Calottie hem.. En bö sobel hane från Ängshöjdens..
Har tyvärr inte tagit nån bild ännu så det får bli senare.. :)
Hade jätte trevligt på hamsterutsällningen.. Träffa massa som jag inte hade räknat med att träffa.. Tyvärr missa jag lotterna.. Men men jag får komma tidigare nästa gång.. Fick iaf skjuts hem av snälla Annelie och hennes dotter Rebecca.. Riktigt trevligt var det!! Tack Jessica som fixa det.. ;)

Igår var vi på bröllop.. Men det kan vi prata om nån annan dag.. Nu ska jag göra rent till kaninerna och sen ska jag gå å lägga mig.. Är mega trött..
Känns dock lite konstigt att gå å lägga sig när det är så ljust och fint väder ute..

Lämnar er med en bild på "tjocka familjen".. :)

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback