Blommor..

Ja igår fick jag blommor av Udden.. Tio röda rosor.. Varför kan man då undra?! Jo för att han är sjuk så jag har sagt att han får varken pussa på mig eller elliott eftersom att vi verkligen inte vill bli sjuka igen.. Så då köpte han blommor bara för att han inte fick pussa på mig.. :)

Ibland kan han vara lite gullig.. *thihi*
image28
Bilden vart tyvärr inte så bra.. Svårt med färgerna där.. :/



Idag fyller Maggi år GRATTIS till henne!! Hon blir jätte gammal!! Hela 22år.. Tänka sig.. Jag får iaf vara 21 i 2v till.. *thihi* :P Jag tycker att alla som läser det här ska gå in på hennes sida och gratta henne:
http://www.inbilsk.se/blogg/

Seså spring och gratta henne nu!! :)


Nää nu ska jag nog gå å köpa nått gott som jag o udden kan ha ikväll.. :) Är så sugen på nått.. Borde igentligen inte men jag måååååste.. :) Ska köpa lite svampinjoner oxå till maten tror jag.. :)

Idag har jag varit på Fäboden och handlat kanin och hamstermat.. :) Så nu blir dom små liven glada.. Tog även kort på Wilmas ungar igår och kollade kön.. Det ser ut att vara 7 honor och 2 hanar.. Men det kan ju ändras.. :P
Färger ser det ut att bli svarta och normalfärgade.. Kul att det vart nån annan färg än bara nf.. Päronets ungar där verkar alla bli normalfärgade.. Sååå tråkigt.. :P Jag som hade beställt choklad.. Icke sa nicke.. :/
Får hoppas att det går bättre nästa gång.. *thihi* :P

image29
Kolla in gapet.. ;P

image30
En svart liten goding.. ;)


Nu kom det en hamster och hälsade på vid mina fötter.. Päronet är ute i sin boll.. Hon är såå jobbig och vill komma ut precis HELA tiden.. :S

Ja just det.. För att inte alls hoppa från det ena till andra.. När vi kom hem från Fäboden så ringde jag och fråga om vi fick gå och kolla på en lägenhet som jag lämnat intresse på.. Den ser exakt likadan ut som den här förutom att den är på nedre botten och min är en trappa upp.. Så då skulle det bli sååå mkt lättare med vagn plus att vi skulle få uteplats.. Nått som verklgen skulle uppskattas.. :) Har för mig att jag skrivit om det här förut.. *hmm*
Men jag har ju bara andra plats så jag får hoppas att den på första platsen inte vill ha den.. Vi får se vi får se..
Kul och flytta från ena stället till det andra... Udden säger att jag måste slänga ALLA mina grejjer då.. Men han är lätt att köra över.. *mouhahahaha* Nää då.. Vi får komma överens om nått.. :)

Nu ringer det..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Naaaaw! Va gulligt att köpa blommor för att ni inte kan pussas! Dagens sötaste (:

Postat av: Maggi

Hahahah.. bitch! Snällt att kalla mig gammal :P .. Ska länka dig. Puss

2007-05-29 @ 14:42:01
URL: http://inbilsk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback