Nu jävlar!!

Ja nu börjar jag tröttna på det här.. Nu måste nått börja hända.. Nu måste jag börja ta tag i mitt liv!!
Nu måste jag börja gå ner i vikt!!
Känner att nu orkar jag inte mer.. Största delen av att jag mår dåligt är min övervikt.. Osäkerhet och klumpighet.. Känns som att mitt riktiga jag är inlåst i detta för tjocka fodralet.. Tyvärr har jag ingen annan än mig själv att skylla.. Hade ju annars varit toppen att kunna skylla på nån annan.. :P Men nä I have myself to thank..
Måste börja tänka anorlunda.. Måste börja tänka på vad jag stoppar i mig, hur mkt och vilken tid.. Jag borde ju inte ha så svårt att äta rätt då jag tycker det mesta är gott i nyttighetsväg.. Brukar inte vara allt för kräsen.. Och så här till sommaren borde det vara lättare att vilja äta rätt då jag personligen inte blir direkt sugen på snabbmat på sommaren utan blir mer dragen åt lättare alternativ som typ sallder m.m. Men tyvärr brukar det bli det som går fortast, och det är ju oftast micomat, smörgåsar och dylikt.. Inte så bra men men..

Tänkte att jag skulle börja med att kolla om man får ta herbalife när man ammar, nån som vet??
Det just för att komma igång.. För sen när man väl kommit igång så börjar ju motivationen komma mer och mer.. :) Visst är jag motiverad annars oxå, men jag är en sådan person som vill att saker och ting ska gå fort fort fort och om man inte ser resultat på en gång då kan jag lika gärna ge upp.. :/
Sen så blir det ju ett mål mindre att tänka på på dagen.. Jag brukar äta alldeles för sällan och då slutar det med att jag blir jätte hungrig och sedan slänger i mig det som går fortast och gärna mkt av det.. Vilket inte alls är bra.. :/

Men nu har jag tröttnat.. Känner oxå att jag vill orka leka med Elliott när han blir äldre.. Snart kommer han ju börja kuta runt som en liten galning och då vill jag gärna kunna hålla takt med honom.. Vill ju inte att han ska springa bort bara för att jag inte orkar ikapp.. Kanske får sätta honom på flexikoppel.. *haha* Alltid en idée.. :P


Nu har jag precis pratat med Malin i telefon nån timme lr så så det vart inte så mkt mer skrivet och nu e jag alldeles för trött för att fortsätta.. Elliott kommer att vakna om ca 3timmar så det är bäst att jag får lite sömn.. Sov ju alldeles för lite inatt så jag behöver min skönhetssömn.. Ska bara dricka upp mitt thé.. :)

Ska väll göra som Rascal och kurra ihop mig till en boll och sova konstigt.. *thihi*
image43

*thihi* Ser ju ut som att han inte har några öron.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback