Blää..

Den här dagen har inte börjat något vidare.. Förhoppningsvis kan det inte bli värre.. Men man vet aldrig.. Tycker det bara blir värre och värre för varje gång..

Nu har jag ett par små "grisar" som håller på å bråkar brevid mig.. Två små svart/vita små pluttisar.. *thihi*
Igår hitta jag en av små grisarna diandes i en rätt så söt ställning.. Kolla:

image38

Först ligger den och är jätte söt sen ligger den andra och kramar om.. *thihi* Massa sött.. Inte så bra bild dock då jag var tvungen att ta bilden genom plasten på buren för att jag ville inte störa..

Nu ska jag gå å lägga mig igen en liten stund och vänta på att bråk-Udden och Elliott kommer hem från bvc och så ska Malin ringa oxå.. Vi ska ha foto dejt.. *haha* :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback