Dumma blogg..

Har inte kunnat komma in på typ hela dan.. Har försökt flera gånger.. Nu kommer jag ju inte längre ihåg vad det viktiga var som jag behövde skriva av mig av.. Kanske inte så viktigt mao.. :P

Denna dan har inte varit den bästa.. Elliott har haft sönder en av mina Marilyn Monroe muggar och sedan en tallrik, men den var mammas så det gör inget.. *thihi* :P Det var en djup tallrik, mamma!

Mer då.. Ja häromdan hittade jag en knöl på Oliver strac ovanför bakbenet.. Det är en rätt så liten knöl, strax mindre än en tia. Började klämma och ut kommer nått rödbrunt som sedan visar sig vara en FÄSTING!! Kan ju bara säga att efter att ha varit INUTI Oliver så var den rätt död.. :S
Trodde att knölen skulle börja gå ner men den verkar inte förändras.. Mamma ringde veterinären men dom tyckte att vi kunde vänta tills på måndag, vilket iof är bra då jag inte har pengar men jag är lite orolig.. Tänk om det är en till färsting där inne.. En som är för stor för att klämmas ut som en finne.. Men annars är han precis som vanligt.. :)

Och idag när Elliott låg och sov så gick jag in och kolla mat och vatten till hamstrarna och såg att Päronet var vaken så jag tog upp henne för att gosa och märker att även hon hade en stor knöl strax ovanför höger bakben.. :( Där är det ingen fästing utan största sanorlikhet en tumör.. Så tidigt.. Hon är inte ens året.. :( Inte ens 10mån gammal.. Fy.. Min lilla pälskling..

Mer då.. Det ser ut som ett bombnedslag här hemma.. Bad Udden ta ner dammsugaren till den här lägenheten så att man kunde dammsuga lite men det ville han minsann inte för han tyckte det vart för jobbigt att gå fram och tillbaka med den.. Då sa jag; Men köp en ny till mig för jag behöver en här nere nu!!
Han förstår sig inte på sånt... Han e lite galen.. :P

Ja just det.. Sen så har jag "bråkat" med Martin.. Det är nämligen så att anledningen till att jag ens började kolla efter en ny lägenhet var för att Martin lovade att han och Kim skulle tapetsera om i den gamla lägenheten.. Det var så lätt så det skulle gå på en dag.. Och nu när det kommer till kritan så har inte Martin alls lust längre.. Han skrev: "Jag kan inte göra sådana jobb när jag kan ta jobb som man tar 4000 på en kväll"... Men hallåå då ska man väl f*n inte vara så j*vla stor i käften och lova en massa.. TÄNK INNAN DU PRATAR!!
Vart riktigt arg och besviken..

Hade ju hoppats att allt skulle kunna bli klart så att jag kunde lämna in nycklarna och åka till Laholm nästa helg.. Gisele fyller år och jag vill sååååååå gärna åka ner och träffa henne och alla andra.. Hade igentligen velat åka ner hela veckan men man måste väl vara realistisk, jag har inte tid.. :(

Usch allt känns så tungt och jobbigt.. Om jag kunde skulle jag bara släppa allt och åka härifrån.. Orkar inte så mkt mer.. Så jobbigt.. Kan inte nån bara komma och ta över.. Fixa både den gamla och den nya så att allt blir bra.. Fast varför skulle det bli det? Det är ju jag som frågar.. *suckar*

Life sucks..

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja vem önskar inte att det är någon annan som kan komma och göra allt till en men då måste man ha mycket pengar!
Och å andra sidan så är det ju ditt hem du ska ju prägla det som du vill ha det.
Ju fortare man sätter fart så blir det fortare färdigt.
Älskar er!

2007-07-21 @ 11:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback