Sådan far, sådan son..

Ja du det hoppas jag verkligen inte.. *haha*

JAG BER OM URSÄKT REDAN NU FÖR STAVNINGEN!! :P

Vi satt precis och åt.. Jag har gjort tonfiskröra med couscous. Varpå Udden frågar: Vad är couscous?
Jag svarar att jag tror det är durumvete eller nått sånt.. Då säer han helt allvarligt: Jag trodde det var sönderklippt ris..
Jag höll på och ramla av stolen.. Sönderklippt ris.. Han tyckte tydligen att det var en jätte bra uppfinning med sönderklippt ris för då "slipper man ju tugga".. *asg*

Men det slutar ju inte där.. Sen frågar han var Buenios Noche betyder.. Då säger jag att Noche betyder ju natt.. Men Buenois, vet jag inte.. Tänker lite till och svarar att Beune, betyder ju tack. Men Buenios vet jag inte..
Då säger han: "jaha istället för tecknat".. *asg*
Jag håller på och dör.. Buenios Noche = Tacknatt istället för tecknat.. *asg*

Han är så himla störd!! Helt allvarligt.. Så påstår han att när Elliott är 17 och sitter hemma med kompisar och kollat på tecknat så kommer han att säga att han kollar på Buenios Noche.. *asg*

Jag hoppas verkligen inte att han tar efter sin far.. Psyket nästa liksom.. :P


Nu ska jag väl rädda Elliott från sin far så att han kan åka hem till sig och jobba lite, så att vi får lite lugn och ro här hemma.. Så vi kan bli lite normala igen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback