Kärlek..

Gårdagens tråkigheter är fortfarande inte över.. Har tagit kontakt med Hyresgästföreningen som e helt på min sida.. Så nu gäller det bara att ha kraft att strida mot Knivsta Bostäder.. Dumma idioter.. Kanske man inte får säga.. :P

Men idag glömmer vi det lite.. Är mer inne på hundvalparna.. :) Har varit och pussat på dom massor eftersom jag och Elliott sov över hos mamma för att vara barn och hundvakt, igen.. :P Och inte nog med min lilla Oliver, mammas tre hundar (Astrid är hos Sara) och 4 valpar så har vi även en golden här.. Karlsson heter han.. Jätte fin men stooor.. Jag har alltid velat ha en golden men nu efter dessa små hundar så ångrar jag mig faktiskt.. Dom är lite för stora för min smak, och då är dom ändå inte så jätte stora om man jämnför med andra raser.. Golden är en liten stor ras, lr vad man ska säga.. Men det luktar på ett helt annat sätt med stor hund, och dom dregglar.. Usch.. Det gör inte Oliver.. Han ylar bara när Elliott skriker.. Vilket Elliott gör just nu så jag måste ta honom..

Får fortsätta senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback