God natt!

Nej nu måste jag gå och lägga mig! Klockan har blivit alldeles för mycket!

Ska försöka bättra mig ang bloggskrivandet. Vill ju blogga för egen del så att jag själv kan ha nått att gå och kolla vad jag har gjort, känt eller vad för dumt Elliott har sagt. :) Elliott säger ju en hel del roliga saker faktiskt. :) Häromdagen satt han och spelade på sitt psp och sa:

- Mamma jag är den här gröna super marion och du är prinssessan!
- Så du ska rädda mig?
- Ja!

Han var så gullig så gullig! :) Fast sen så ändra han sig och sa att det var ju inte alls han som skulle rädda mig utan Jesper! För det är ju Jesper som är den röda! :P Typ som om det inte både är Mario och Luigi som försöker rädda prinssessan! ;P

Han är så go min lilla kille! :) Imorgon ska han till tandläkaren! Eller imorgon, det är ju idag! Bäst att sova så att jag orkar följa med till tandis!

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe nä jag vet, därför jag valde den bilden :)

Är elliott döpt? O ska ni döpa William?



Ja jag är mer nojig att jag ska spotta ur mig svordomar i vanlig takt inför prästen!



Tips på vad man kan önska sig? Haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback