Lugna puckar..

Här är allt lugnt och stilla.

Hade BF i lördags men bebisen ligger fortfarande lugnt kvar i magen. ;P Verkar inte vilja titta ut. Men jag har ju sagt att den inte ska komma förrens den 28:de så den är väl snäll och lyssnar på sin mamma. ;P Haha!

Har ringt till dagis idag och sagt att Elliott kommer tillbaka från sitt sommarlov på måndag. Är väl bäst att börja gå tillbaka i vanliga rutiner igen för då kanske vi har tur med att nån kommer och stör. ;) Frågan är ju hur det blir sen. Sen efter att bebisen har kommit. Är väl roligast för Elliott om han får gå på dagis som vanligt, men frågan är om han får det när Udden då kommer att vara pappaledig. Nån som vet? Eller pappaledig och pappaledig, han kommer ju att ta ut dom där 10 dagarna, lr vad det nu är, som man får i samband med förlossningen.

Jaja ingen idé att sitta och fundera på det nu. Det blir som det blir. :) Mest troligtvis blir det dagis men med några lediga dagar här och där, dvs helt som vanligt mao! Haha! :P

Nu tycker Elliott att jag ska leka med honom så det är väl bäst att jag gör det då. :)

Förresten kom jag på vart han har fått Cat Stevens låten ifrån! Den är ju med i Comviq reklamen på tv! Ni vet den där en massa ungdommar sitter vid en brasa på stranden med laptops i sina knän!? :)
Elliott får alla sina bästa låtar från tv och radio! Haha!
Hans favoritlåt är ju den här: "118 800 super billig nummerupplyssning via telefon och sms"! :P När den reklamen spelas på radio så är det nån som sitter och skriker; "HÖJ!!!" ;D Haha! Han är rolig han! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback