Återkommer imorgon..

Jag försov mig rejält idag.. Inte så konstigt då jag inte somna förrens vid typ 5 imorse.. :P
Sen iväg till jobbet..
Fick hem den nya familjemedlemmen som jag gått och drömt om i över en veckas tid! ;)
Men jag återkommer med mer info om honom imorgon! :D

Idag har jag även fixat den nya sängen i sovrummet! ÄNTLIGEN säger jag bara!! Och hur skön e den inte då?! Jo men självklart super skön! Och det är så mysigt att lägga sig i en alldeles renbäddad säng som hundarna inte har hunnit grusa ner än! :P haha! Har tagit in hundarnas säng där inne också men dom är ju redan bortskämda med att sova sängen så det lär väl inte vara nån som ligger där direkt.. haha :P

Men nu ska jag gå in och lägga mig där iaf!! :) Myspys! Brevid Elliott! Hans säng har nämligen inte kommit upp än för att jag kommer inte ihåg vart jag la skruvarna till hans säng.. Jag samlade ju dom och la dom på ett bra ställe.. Tydligen ett alldeles för bra ställe.. haha! :P

Natti natt!


Astrid säger God natt!

Kommentarer
Postat av: Foki

naaw vilken sööt vovve ^^



// ha det bäst! :)

Postat av: Andréa

Sv: Har sålt tidningsprenumerationer hittills, för olika tidningar :) Men i framtiden kan det också bli så att jag säljer bredband, försäkringar och naturprodukter t.ex.

Det gick inte så bra hos doktorn.. Dom hittade inte felet direkt, och inte gick det att göra något åt situationen heller. Orkar inte berätta mer än så, blir så arg när jag tänker på det :P

2009-03-24 @ 20:38:19
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lånar ut kamera ? Ja fan jag vill !! har en granne som köpte en systemkamera för 50 tusen! hahah!

2009-03-24 @ 21:49:48
URL: http://amandafernandez.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är skönt med tant-trosor!

2009-03-24 @ 21:52:21
URL: http://amandafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback